onsdag 31. juli 2013

En jordbærkurv til en deilig sommerdag ;)


En deilig sommerdag kan nytes slik ;) 

Jeg har laget masse søte jordbær og en skål til å ha de i og det var kjempe gøy å lage det . 




Her er har jeg brukt Nellie snellen punchen og satt på blader ;) Disse jordbærene er mye mindre
enn de over ;)



J



HER KOMMER MALEN TIL SKÅLEN   ;

Dette trenger du ; 


KREATIV SCRAPPING - MARTHA STEWART - 42-93001 - CIRCLE BORDER PUNCH 
KREATIV SCRAPPING - VESTERGAARD - VG-551874 EASY PUNCH 4 BLÅ RUND 
KREATIV SCRAPPING -PAPIRDESIGN -BLonde02 - BLONDE 02-4
LINJAL
BLYANT 
SAKS
DOBBELTSIDIG TAPE
LIM FLYTENDE
JEG LIKER Å BRUKE LIM PISTOL 
HALVPERLER
6X6 BAZZIL / MØNSTERARK TIL SKÅLEN . 
BRED BLONDE SOM DU LIMER PÅ UNDER SKÅLEN 
OG EVENTUELT ET RESTEARK DU HAR LIGGENDE I 










KREATIV SCRAPPING - MARTHA STEWART - 42-93001 - CIRCLE BOARDER PUNCH - EYELET DOILY















Rund punch under kurven finner du her ;


http://www.kreativscrapping.no/products/easy-punch-4-bla-rund-o50mm

Jeg har brukt alfabet dies som du kan finne her ; 


Blingen på parasollen finner du her ;

http://www.kreativscrapping.no/products/storyteller-bling-st-002552-rod-og-lilla

Blomstene på hjertet finner du her ; 

Glossy accents finner du her

Blondebåndet finner du her
http://www.kreativscrapping.no/products/papirdesign-blonde-02-4-kniplinger

HER ER MALEN PÅ JORDBÆR ;

skriv ut på 10x15 cm ark
vil du ha mindre jordbær så skriver du ut 2 stk bilder på 10x15 cm ark/kartong .



Brett og lim så alle ender sammen og pynt på blader ;)

 


Parasollen er en paraply til drinker som du får kjøpt i matbutikker, Nille, Europris, Obs osv.

Jeg takker for at du stakk innom
legg gjerne igjen en kommentar om du liker det du ser ;)
La deg friste ;)
Link gjerne tilbake til min side ;)
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar