mandag 17. mars 2014

Til en fiskemann som elsker bryggeliv og robåt ;)

Dette ble litt av et prosjekt som kanskje tok litt av ;)
 
 Her er det lett blanding av bobleplast , klistremerker , 3D bu og mønsterark ;)
 Det er ikke mulig å legge dette flatt for jeg tenkte ikke på det da jeg lagde det ;) Ha ha ha  ;)
  Små detaljer kommer godt frem og det er kult på skilt på skrått syns jeg ;) Bakgrunnen med planker er fra en plate som fulgte med en blomsterpakke ;) Den har jeg tenkt på å bruke lenge og nå kom den til sitt rette ;) Kaster ikke noe jeg ;) Alt kan brukes ;)
Her kunne jeg laget åpen dør og masse ting inni boden men jeg valgte å ikke jobbe mer med det.
Men det ble kult for det ;) Utrolig hva man kan leke med bare en har det innenfor rekkevidde ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar