fredag 6. februar 2015

Med ugler i fokus ;)

Hei og hopp , helga er på topp ;) 
Endelig Fredag og klar for litt fri.
Hva er vel bedre enn at kreativiteten får en vri? Et kort blir til - slik jeg vil ;) 
Se så søte ulger! 
De er jo bare så nydelige. 
Dette kortet passer til ei tøff dame som tåler mye.Med sterk personlighet og spiss i kantene , neida ;) hahahaha! 
De som liker ugler ,liker dette kortet ;) 
En fjær måtte jeg ta med syns jeg ,siden jeg var i skogens lille tre ;) 
En stor sommerfugl tittet innom og hilste på da jeg satte mine fotspor i skogens sti ;) 
Den har ikke jeg laget men den har jeg fått i gave fra ei venninne (julegave)og jeg husker ikke hvem leverandør det er engang! 
Ellers har jeg denne tøffe støvelen som jeg har fått av ei annen venninne (i bursdagsgave) - heldige meg! 
Den er jo råtøff! 
3D uglene er fra craftsuprint.com.

Ha en strålende fantastisk fin scrappehelg! 
Uansett hvor du bor - finn frem scrappesakene og nyt livet ;) 
Takk for titten ;) 
Klem fra Rita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar