onsdag 2. april 2014

PÅSKEKYLLING MED KVICKLUNSJ + TUTORIAL


Påsken kommer nå med stormskritt ;) 
Hva er vel bedre enn en liten søt påskehilsen med en kvicklunsj ? 

Etter noen søk på bilder på nettet så fant jeg ikke noen til kvicklunsj men til kinderegg og firkantet bokser.
Så jeg lagde min egen og jeg gjorde de om med min egen lille vri ;) 


                     Er de ikke søte?
                       Yammi ;)
Angry Birds er like kule året rundt ;)

                 Med flotte vipper

        Fikk du lyst til å lage en liten påskekylling? Sett i gang ;)






Her har jeg pakket de inn i poser med sløyfe på toppen ;) Da kan ingen ta ut sjokoladen,spise den opp før påsken er her ;)



Her kommer malen ;)

Kartong/bazzil  (gjerne resteark om du har ) kutt opp 22,5 x 11, 5 cm
preg langs kort siden på 6,5 cm , 8 cm , 14,5 cm og 16 cm
preg langs den lange siden  på 4 inch / 10,2 cm





                                         
           På bildet under her nå ser dere en flik ned der det står KREATIV SCRAPPING. Det er den delen som skal klippes vekk / limes over de andre . Opp til hver enkelt. Jeg klipte den bort .
Det er bilder lenger ned med kortet som settes sammen ;)
 

                                         som øyevipper har jeg brukt en punch med marihøne.
                                         Det går fint med swirl, taggeklipping og fri fantasi ;)
                                          går strøssel (kakepynt ) tro ?  Fnis , lek og ha det gøy ;)





Her har jeg brukt resteark ;) 
Hvem har vel ikke det liggende? 





                                                         Tok på Decoupage gloss
                                 (blir nesten som glitterlim med mindre glitterflak)         
                        på vingene,øyelokk,øyevipper og det hvite på magen med pensel ;)



                                          Linker litt seinere da det er noen travle dager .
                                                                        Kos dere ;)
                                   Legg gjerne igjen en kommentar så blir jeg så glad ;)

               
  Det er dies i sirkler,hjerter og nesten slik som vingene jeg har brukt i nettbutikken til KREATIV SCRAPPING. 

Jeg linker til tips og flotte dieser til uken.Det er bare så mye en vil ha gjort på en gang....
Fnis ;) Klipp på fri-hånd eller bruk en knapp som øyne.Til vinger kan du bruke fjær også. Det går også fint med blonder som øyevipper og vinger ;) 
            HA DET GØY! 
              KOS DEG !
       HA EN RIKTIG GOD PÅSKE ;)  

              (((((PÅSKEKLEM)))))
                    
     

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en flott beskrevet fremgangsmåte på disse påskekyllingene :)
    Til og med min bedre halvdel synes disse var kule da jeg hadde laget et eksemplar.
    Sist men ikke minst så kan disse godt brukes som en liten påskehilsen til gode venner og kolleger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg Elin Marie ;)

      Så koselig at du tok deg tid til å skrive en liten hilsen ;)
      Dette satt jeg STOR pris på ;)
      Ja,Påskehilsen til ALLE ;)
      Det er så GØY at din bedre halvdel syns de var kule ;)
      Det syns min mann også ;)
      Stor Påskeklem fra Rita ;)

      Slett