fredag 15. april 2016

Popup kort til Anabel

Hei alle sammen.
Det har vært en stund siden sist jeg har lagt ut noe her men det kommer mer etter hvert.
Denne gangen var det Anabel Louise som ble 11 år .Gratulerer med dagen ;) 

Hun ble glad for kortet jeg hadde laget .
Og de fleste som så det sa;"ÅÅÅÅÅH!"
Det var det fineste kortet de hadde sett. 
Slik er det brettet sammen .
Målene husker jeg ikke men jeg delte opp   Kartong i 2 stk 6X12 inch , preget 1 cm inn på den ene kortsiden (6inch) og motsatt side på den andre kartongen. 
Kjekt å ta på mønsterark før de limes sammen helt ;) 

Kartong , nydelig mønsterark , perler , lim og 3D puter finner dere her ;

http://www.kreativscrapping.no/


Blomster og perler kan kjøpes her ;
http://www.kreativscrapping.no/categories/pynt-tilbehor

Alfabetet jeg har brukt quickutz+alphabet+dies+splendid

Håper dere liker kortet og at det blir laget artige popup kort av dere i tiden som kommer ;) 

God helg ;) 

Klem fra Rita Andersen.




5 kommentarer:

  1. Wow!! Du legger sannelig tid i arbeidene dine .... :)
    Hva slags alfabet har du brukt til navnet .. ? Nydelige bokstaver, og nydelig jente :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg vennen ;)
    Tusen takk for gode ord. Det er jo så gøy å lage noe annet enn vanlige kort.Brukte noen timer på det men det var bare gøy :)
    Vet ikke om det er å få tak i , men tror nok at noen selger det enten privat eller butikk. Skal holde et øye med på nett og si i fra om jeg finner noe ;) Kanskje du finner før meg? Fnis ;)
    Det heter quickutz+alphabet+dies+splendid

    SvarSlett
  3. Splendid .. ? Kan ikke finne noe bilde uansett hvor mye jeg googler .... *ler*

    SvarSlett
  4. Oh my god!!!! Så innmari stilig! Forstår innmari godt at mottageren og alle som så det der ble imponert!!! ��

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk Anita ;0) Det er så gøy å se at det er kommentar på bloggen min.Det er ikke hverdagskost men setter stor pris på hvert ord.Klem

    SvarSlett