fredag 12. oktober 2012

Postkasse til juleposten

Stempel er fra
http://www.northstarstamps.no/

6 kommentarer:

  1. lekker postkasse! Disse arkene er jo bare så flotte!
    Takk for at du ble med hos oss!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er fantastiske de arka ;) Så koselig at du likte postkassa jeg har laget ;)Tusen takk Torill;O)

      Slett
  2. En superfin og enkelt pyntet postkasse!!! Flott utført :)
    Tusen takk for at du deltar hos NSS!
    Klem, Wenche :)

    SvarSlett
  3. Hei Wenche;)
    Tusen takk skal du ha;)Nok en ny ting jeg har prøvd meg på;)Må jo ha noe å ha juleposten i også;) Utfordring for meg å ikke pynte mye;)

    SvarSlett
  4. Takk søte deg;)Jeg må si det er gøy å se at det skjer noe her på bloggen min;)Artig å lage den,lett var det også;)

    SvarSlett