torsdag 9. januar 2014

vinterkort / julekort

   Her er Vinterkort/julekort jeg lagde til Kreativ Scrapping ;)

Vi mangler jo snø og kulde men den kommer nok rundt hjørnet her skal du se ;)
Frem til nå har det vært grått og trist og varmegrader . å skal vi ha vinterstemning så får en lage det selv ;)
Kreativ Scrapping ville jeg skulle lage noe med Sizzix Bigz Die - 657833 - Bird Branch .
Så da var det bare å sette i gang ;)

 
Jeg ble fornøyd med dette ;)
 
 På fuglens føtter ,øye og nebb har jeg brukt  SVART EMBOSSINGPULVER .
 
 
 
 
MØNSTERARK ER FRA KORT OG GOD JUL I BEIGE
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 















Her startet jeg med å ta på Fran - Tage Embossingpulver og varmepistol ;)  Hvit på grener og gull på bladene.








Under her kan du finne de fleste produktene jeg har brukt .
Håper du likte dette kortet og at du legger igjen en liten hilsen ;)
Link gjerne igjen til meg ;) Klem








2 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Vakkert.
    Hva er måla?

    SvarSlett
  2. Dette kortet var bare så sykt lekkert. Ser det er noen år siden det ble laget, men det passer jo like bra nå i 2021 som i 2014 siden det er så tidløst og nøytrale farger også. Aldeles vakkert. Eneste som er synd er at det er vanskelig å få tak i noen av diesene og slikt nå, for jeg fikk naturligvis lyst til å "herme" litt. Kikket på noen av de andre korta du har laget også, og tar virkelig og "bøyer meg i hatten" som de sier på Paradise hotell. Skal jammen meg bla igjennom hele bloggen her, for her var det inspirerende til tusen. Tusen takk for titten.

    SvarSlett