torsdag 9. januar 2014

vinterkort / julekort

   Her er Vinterkort/julekort jeg lagde til Kreativ Scrapping ;)

Vi mangler jo snø og kulde men den kommer nok rundt hjørnet her skal du se ;)
Frem til nå har det vært grått og trist og varmegrader . å skal vi ha vinterstemning så får en lage det selv ;)
Kreativ Scrapping ville jeg skulle lage noe med Sizzix Bigz Die - 657833 - Bird Branch .
Så da var det bare å sette i gang ;)

 
Jeg ble fornøyd med dette ;)
 
 På fuglens føtter ,øye og nebb har jeg brukt  SVART EMBOSSINGPULVER .
 
 
 
 
MØNSTERARK ER FRA KORT OG GOD JUL I BEIGE
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 















Her startet jeg med å ta på Fran - Tage Embossingpulver og varmepistol ;)  Hvit på grener og gull på bladene.








Under her kan du finne de fleste produktene jeg har brukt .
Håper du likte dette kortet og at du legger igjen en liten hilsen ;)
Link gjerne igjen til meg ;) Klem








1 kommentar: