mandag 17. mars 2014

kortet som tok av i reisen ;)

 
 
                                Man kan virkelig leke når man er i det rette hjørnet ;)
Jeg har dieset ut en sirkel på forsiden av kortet. Så har jeg brukt to like mønsterark i 6x6 på forsiden og innsiden ;) Ble en kul vri på det syns jeg ;)
 Her pyntes det med blonder og perler , fjær og filmrull ;)

Må jo ha med blomster og blader også ;)

 Det fantastiske skoen er en dies , jeg liker å sette et ark bak på den så den kan bygges opp. Har planer for skoen  på et kort hvor den går i fokus og pyntes masse. hahahahahahaha ;)


                                                  Den som venter får se ;)
                       Her kan du se mer detaljert med filmrullen ;) DIGGER DEN!!!!
                        Det var det jeg hadde om dette kortet ;) Håper du likte det ;)
                                              Linker til produkter etter hvert ;)
                                          legg gjerne igjen en liten hilsen her ;)
                                                                klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar