lørdag 30. august 2014

Emil 9 år ! Eksplosjonsboks!

I dag fyller Emil 9 år og han ville ha eksplosjonskort så da måtte jeg lage det ;) Han elsker muffins og lefse med smør og sukker og Haribo colaflasker ;) 
Så i dag morges fikk han 9 stk av hver av de.
          Her kan dere se kortet bedre ;) 
          Emil elsker Lego the movie ;) 
Denne GRATULERER diesen er bare helt fantastisk!Her har jeg brukt både vanlig og skyggen ;) 
Her er det kun skygge-diesen med GRATULERER ;) 
         Høretelefonene er fra cricut ;) 
Emil elsker å male så da måtte vi ha med maleskrin ;) 
Yo! Vi er kule ;) 
I hele sommer har Emil sett på Charlie Chaplin på tv på morgenkvisten ;) 
Det er kommet en ny tegnefilm og vi har tatt opp alle episodene .Kjempe kul! 
Han går aldri av mote! 
Emil skal få kjøpe seg telefon i dag og han skal få velge type og farge ;) 
Her har jeg pyntet med rester mønsterark som er kult!Vi lever i en digital verden ;) 
Emil elsker softis så da passet det fint med denne softisen i kortet ;) Egentlig har den rosa bling-blomst og hjerter med LOVE.Det har jeg dekket med Liquid pearls' gold pearl.
Stempelet her er helt nytt fra Kort og Godt ;) Det er nydelig! 
Jeg har skrevet på pc-skjermen med glitterpenn ;) 
To gode venner og brødre som tar vare på hverandre ;) 
Lille Tullebukken vår! Han lager alltid grimaser ;) 
Dette er fra en tur i Oslo for en mnd siden. "Liker-knappen" er fra samme ark som de andre ;) 

         Håper dere liker kortet mitt ;) 
Legger ut tutorialen på eksplosjonsboks-kortet seinere i dag ;) Nå blir det frokost med bursdagsbarnet :) 
                       God Helg 
                     Klem fra Rita 

1 kommentar: