tirsdag 11. november 2014

Stående kvikklunsj-kort ;)

Stående kvikklunsj-kort er noe jeg har tenkt på å lage lenge så her kommer de.
Jeg ble fornøyd med disse og de er perfekte til å gi som julehilsen eller gave med penger / skrapelodd / ferdig utfylt lotto kupong ;) 












Malen/tutorial legger jeg ut i løpet av uken. Har ikke fått laget den ennå. Har vel laget en mal tidligere her i bliggen men jeg må finne den.
Håper dere likte  dette ;) 
Legg gjerne igjen en kommentar , da blir jeg glad ;) 
Ha en flott vintertid ;) 
Klem fra Rita 

2 kommentarer:

  1. Så smart med stående esker :) De var kjempe fine <3 Så flink du er :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fnis ;) Tusen takk Vibeke.Gøy å lage noe nytt innimellom som jeg ser for meg og att på til klarer å få til på et vis.Dette klarer alle å lage.Slettes ikke vanskelig. Stor varm klem til deg og dine ;)

      Slett