lørdag 28. november 2015

I starten av julekort modus ;)

Snøen kom og da lagde jeg et julekort.
Jeg tok frem alt med jul,vinter,diecuts,perler og puncher.
Bordet var nedlesset av bokser,stempler,stempelputer,tape og saks.Slik ble kort nr.1
Her har jeg brukt et mønsterark som egentlig er perfekt i seg selv.Jeg klarer ikke å si jeg er ferdig før jeg har tatt på noe mer.God Jul og tre store snøfnugg ble det med litt blanke diamanter som skinner så flott.
Dette gjorde jeg ikke mer med.Stempelet er fra Norsk stempelblad og er kjøpt hos www.kreativscrapping.no 
Et passe ok vinterbilde ;) Med ski og staver er det bare å komme seg ut i naturen og nyte landskapet ;) 
Baksiden er til å skrive adressen på så slik ble den ;) 

Takk for titten ;) 
Kos dere selvom snøen er borte.Den kommer snart igjen ;) 
Klem fra Rita Andersen ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar