fredag 1. juli 2016

Strikkedilla!!!

Det er så mange som har strikkedilla sv mine venner så da tenkte jeg at det var på tide å lage et kult kort.
Her har jeg brukt hvit kartong , dobbeltsidig tape,3D puter,lim og mønsterark fra papirdesign "Til ettertanke" vakre julestjerner PD 15075 .

Dette er å få kjøpt hos 

Som strikkepinner har jeg brukt Grillpinner fra kiwi,disse klipte jeg i to,fant litt hyssing og la opp masker og strikket noen runder.Først rett,vrang annen hver maske,så rett en runde og vrang neste.Kjempe gøy å strikke.Savner å kunne strikke men får bare betennelser så det går ikke.Men litt gikk fint ;o) 
Denne filtduken på rull kjøpte jeg til kun kr.10,- i går på Hansen & Dysvik.Kjekt å ha , tenkte jeg. Det var rett! Så lekkert!

Håper du likte kortet mitt ;0) 
Takk for at du kom innom bloggen min.Det setter jeg stor pris på. Nå blir det et kort om dagen jeg legger ut i noen uker;0) 
God sommer
Husk solkrem ;0) 
Klem fra Rita Andersen ;0) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar